تور دبی

طبقه بندی موضوعی

رستوران شاندیز صفدری کیش

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ق.ظ

معرفی رستوران‌های کیش
رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش یکی دیگر از رستوران‌های است که در آن موزیک به صورت زنده پخش می‌شود است. این رستوران از زمستان سال ۹۴ شروع به بهره‌برداری نموده است. 
رستوران شاندیز صفدری کیش در نزدیکی پارک کشتی یونانی کیش که در غربی‌ترین نقطه جزیره قرار گرفته و ساخته شده است. از داخل رستوران می‌توان به تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس پرداخت که صرف غذا را در این رستوران بیشتر از دیگر رستوران‌های کیش لذت بخش کرده است.
رستوران شاندیز صفدری کیش یکی از بهترین‌های جزیره کیش است که با استفاده از موسیقی زنده که برای مهمانان خود پخش می‌کند خود را از دیگر رستوران‌ها متفاوت کرده است.
رستوران شاندیز صفدری کیش با غذاهای خوب خود معروف است که از غذاهای معروف این رستوران شیشلیک‌های مشهورش است که این رستوران را به عنوان پدر شیشلیک ایران معروف کرده است. 
رستوران شاندیز صفدری کیش را می توان بدلیل نزدیکی به بانجی جامپینگ  جزیره کیش که مطعلق به خود رستوران بوده متفاوت‌نر دانست و شکل ظاهری و مدل سکوی پرتاب بانجی جامپینگ همانند حرف S است و محل فرود آن بر روی سطح دریا انجام می‌پذیرد. 
رستوران شاندیز صفدری کیش دارای ظرفیت ۹۰۰ نفر است که در نزدیکی ساحل مرجانی نیز قرار گرفته است که تاکنون پذیرای افراد مشهوری همچون علی دایی و دیگر بزرگان بوده است.




👨پشتیبانی↙️

09198906504 

☎️پاسخگویی 24 ساعته(8خط)تهران و مشهد

📞021-25917955

📞051-38559538-40

📞051-38095

  • حسین افضل پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی